Wrz 20 2016

Piknik Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Piknik Bezpieczeństwo w Ruchu Drogowym organizowany przez  Polską Federację Motoryzacji przy współudziale Żandarmerii Wojskowej.

 

22 październik 2016r Baza wojskowa w Sochaczewie (lotnisko)

 

Impreza dla kierowców samochodów i motocykli chcących poprawić bezpieczeństwo ruchu drogowego i spędzić czas z rodzinami w miłej atmosferze z dużą dozą rywalizacji .

Zgłoszenia kierujemy na adres mailowy:

nowikow@home.pl

NIEPRZEKRACZALNY TERMIN ZGŁOSZEŃ 20 październik 2016r

Temat maila:       ZGŁOSZENIE  Piknik Bezpieczeństwo w  Ruchu Drogowym

W zgłoszeniu proszę podać:

  1. imię i nazwisko,nr dowodu osobistego
  2. adres,
  3. numer telefonu,
  4. markę samochodu i pojemność,
  5. nr rejestracyjny

Proszę również podać dane osób towarzyszących(PUNKTY 1, 2, 3). Jest to obiekt wojskowy i będziemy wjeżdżać na przepustkę zbiorową.

OSOBY Z MON – WSTĘP WOLNY!

 

UWAGA!!!!

Osoby nie zgłoszone do przepustki zbiorowej nie zostaną wpuszczone  na teren bazy.

PLAN CZASOWY PIKNIKU BRD

9.00

Otwarcie bramy wjazdowej dla uczestników

10.00

Zamknięcie bramy wjazdowej

przeniesienie biura na teren imprezy

10.15

Uroczyste powitanie uczestników i odprawa

10.30

Zapoznanie z wytyczoną trasą.

10.45

Rozegranie konkurencji zręcznościowej/ sprawdzianu umiejętności – Challenge 1 z pomiarem czasu

11.30 (max 12.00)

Omówienie najczęściej popełnianych błędów, wskazanie prawidłowych technik jazdy

Praktyczne ćwiczenie/jazda z Trenerem ,

Treningi technik jazdy, atrakcje i konkursy brd: symulatory, alkogogle, początek grillowania, Porady Trenera Wyczynowych Technik Jazdy Samochodem

Przeprowadzenie akcji profilaktyczno – edukacyjnej propagującej bezpieczne zachowanie na drodze

Gry i zabawy z użyciem alkogogli symulujących wpływ alkoholu na kierowcę.

Prezentacja symulatora zderzeń, na którym można sprawdzić siły działające na kierowcę podczas zderzenia.

14.00

Rozegranie konkurencji zręcznościowej/ sprawdzianu umiejętności – Challenge 2 z pomiarem czasu

15.00

Zebranie głosów na „auto imprezy”

Ogłoszenie wyników za challenge 1  i challenge 2  oraz wytypowanie uczestników super challenge $

15.30

Rozegranie konkurencji zręcznościowej/ sprawdzianu umiejętności – SUPERCHALLENGE $

16.00

Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

16.30

integracja

18.00

Odjazd uczestników do domu

 

 

 

Komentowanie wyłączone.