wrz 06 2012

WYCZYNOWE TORY JAZDY

KOLEJNA Z ODSŁON WYCZYNOWYCH TECHNIK JAZDY SAMOCHODEM

Ujawnimy tajemnice najszybszych torów jazdy.

Wytłumaczymy opis rajdowo-wyścigowy najszybszych torów jazdy.

Porównamy różne tory jazdy w stosunku do najszybszych torów jazdy.

Trening Wyczynowe Tory Jazdy  zwiększy  szanse na uniknięcie zagrożenia w sytuacji ekstremalnej na drodze,  A  STARTUJĄCYM W ZAWODACH (rajdy, kjs,drift)  OTWORZY NOWE MOŻLIWOŚCI NA UZYSKIWANIE LEPSZYCH WYNIKÓW.

 

!!! UWAGA !!!

Trening z ograniczoną liczbą uczestników.

Nie więcej niż 35 osób .

informacje szczegółowe – zakładka kontakt

Partner organizacyjny -Tomasz Sopyło tel:  600 055 374 e-mail: air@americanwheels.pl

TRENING TECHNICZNY  WYCZYNOWEJ JAZDY SAMOCHODEM  – WYCZYNOWE TORY JAZDY

1. Tory jazdy:
a) geometryczne – wynikające z geometrii zakrętu
b) dynamiczne- wynikające z sił działających na samochód w zakręcie
c) łączone
2. Opisy zakrętów i torów jazdy – porównania.
3.  Znoszenie torów jazdy na nawierzchniach śliskich i luźnych.

- Najszybsze tory jazdy.

- Pośrednie tory jazdy – standardy .

- Hamujące tory jazdy – standardy fazowe.

-Najnowsze, aktualne tory jazdy.

4. Porównanie szybkości bezpiecznej i prędkości granicznej (IV faza zakrętu)
5. Hamowanie i przyspieszanie w zakrętach. Utrzymanie zamierzonego toru jazdy(kod optyczny , kod gazu, kod kierownicu)
6. Specjalnie dla Was, indywidualny dobór charakterystyki prowadzenia Waszego samochodu .

Podczas treningu kierowcy rajdowi doradzą jak przygotować się do rajdów czy wyścigów, jak dostroić samochód – sprawdzając testowo zmiany parametrów ustawień. Ustawienia , doradztwo ustawień geometrii, twardości zawieszenia , amortyzatorów, opon (typ, twardość mieszanki ciśnienie) wyważenie (karosaż – obciążenie osi).

7. Na Wasze życzenie wsiądziemy jako trenerzy do Waszych samochodów.

8. Na Wasze życzenie pojedziemy Waszymi autami jednocześnie informując co w danym momencie należy robić – kod optyczny, kod kierownicy, kod gazu, kod hamowania.

Trasa :

UWAGA !!!!!

Po raz pierwszy w Polsce trasa ustawiona w dynamicznych torach jazdy.
Odwzorowanie  zakrętów o różnych krzywiznach.
Długość trasy treningowej – do wyboru 3 km, 5km, i 9km.
Konfiguracja trasy pozwala na ciągłą jazdę – bez przestojów (ze zjazdami do depo)

Standardowo,możliwość  przejechania   ponad 300 km treningowych .

Podczas trwania treningów osoby nie podporządkowujące się poleceniom organizatora, lub świadomie powodujące zagrożenie zostaną usunięte z terenu imprezy.

Plan treningu

8.30 – 9.30  Przyjazd uczestników i sprawy administracyjne

10.00   rozpoczęcie
instruktaż trasy, wykład z wyczynowych technik jazdy (pytania, dyskusja, wymiana doświadczeń)
11.00   trening praktyczny

13.00   przerwa
13.30    podsumowanie i ocena 1 części treningu
14.00    druga część treningu

16.00    zakończenie i podsumowanie treningu .

informacje szczegółowe – zakładka kontakt

Komentowanie wyłączone.