TRENING 1F1
!!!!!!!!!!!!!!! W A Ż N E !!!!!!!!!!!!!!!
Termin zgłoszeń:
Lista zgłoszń zostanie zamknięta 24.08.2012r .
Zgłoszenia po tym terminie nie będą honorowane.
ZGŁOSZENIA WAŻNE TYLKO Z WPŁATĄ
Partner organizacyjny –
Tomasz Sopyło tel: 600 055 374 e-mail: air@americanwheels.pl
Kontak z organizatorem treningu w zakładce „kontakt”.
(Niedziela)
POKAŻ, ŻE UMIESZ JEŹDZIĆ
Trening jazdy wyczynowej w stylu F1.
Po raz pierwszy w Polsce.
Porównanie wyścigowych i rajdowych technik jazdy.
Czy możecie jeździć szybko i bezpiecznie?
TAK!!!
!!! U W A G A !!! U W A G A !!!
To nie jest zwykła pojeżdżawka o pięknych naciąganych hasłach , tylko prawdziwy trening techniczny. W roli trenerów wystąpią doświadczeni kierowcy wyczynowi.
– mistrzowie świata wygrywają dzięki technice jazdy.
– mistrzowie świata technikę jazdy zdobywają na treningach
– mistrzowie świata jeżdżą szybko, ale w zakrętach bardzo szybko
1F1
1. Impreza elitarna – wykłady plus trening .
2. Skorzystacie z wiedzy i doświadczeń zawodników wyczynowych.
– zdradzimy Wam tajemnice wyczynowej techniki jazdy samochodem
– dowiecie się co robić, aby samochód trzymał zamierzony tor jazdy i nie wypadał z drogi
– dowiecie się o zasadzie zachowania rytmu jazdy
– poznacie wyczynowe zasady kodu optycznego, kodu kierownicy , kodu gazu i kodu hamowania (czyli jak i gdzie patrzeć , w jaki sposób kręcić kierownicą, w jaki sposób i kiedy dodawać gaz, w jaki sposób i w którym momencie hamować)
– poznacie fazy i punkty zakrętów bez których jazda wyczynowa nie jest możliwa, a dostępne są tylko techniki popularne amatorskie- WNW- wyda nie wyda lub AMW- a może wyda .
3. Wykłady z wyczynowej techniki jazdy .
– teoria w praktyce – Dlaczego wygrywali?
testowe porównanie technik i torów jazdy znanych zawodników:
* rajdowych – S.Zasada, S.Loeb, J.M. Latvala, K.Kajetanowicz
* wyścigowych -F1- A.Senna, N.Lauda, J.Button, R.Kubica
Wybierzecie dla siebie sposób i styl jazdy, który będzie Wam najbardziej odpowiadał.
4. Na początku treningu będziecie jeździć z minimalnymi prędkościami potrzebnymi do zapoznania z trasą i wdrożenia nowych wiadomości.
5.Na Wasze życzenie wsiądziemy jako trenerzy do Waszych samochodów.
6.Na Wasze życzenie pojedziemy Waszymi autami jednocześnie informując co w danym momencie należy robić – kod optyczny, kod kierownicy, kod gazu, kod hamowania.
7. Wyjedziecie bogatsi o wiedzę i doświadczenie , której nigdzie w Polsce się nie dowiecie (nie znajdziecie).
8.Do pokonania ponad 200km treningowych.
9. Wyczynowe, treningowe ustawienie trasy w formie powtarzalnych zakrętów i łuków – odwzorowanych z torów wyścigowych Formuły 1.
10. Jedno okrążenie tak jak w F 1 ma długość ok. 6km.
11. Konfiguracja trasy pozwala na ciągłą jazdę – bez przestojów (ze zjazdami do depo)
12. Dla wszystkich uczestników pamiątkowe puchary.
– dla najlepszych kierowców puchary za styl jazdy
14. Nad bezpieczeństwem uczestników będzie czuwać oddział straży pożarnej i zespół medyczny.
15. Porządek na trasie zapewnią wyspecjalizowane osoby z obsługi rajdowych imprez masowych.
16. Impreza przewidziana dla 40 samochodów (kierowców) jeżdżących.
17 . Koszt 400zł od kierowcy
– samochody z obsługi mechanicy, rodziny, znajomi, kibice wjazd na teren serwisowy za darmo.
18 . Termin zgłoszeń – DO 24.08.2012r.
– decyduje kolejność zgłoszeń (zgłoszenie ważne tylko wraz z wpłatą)
– aktualizacja listy – po każdym przyjętym zgłoszeniu
19. Lokalizacja
– Lotnisko wojskowe Nowe Miasto nad Pilicą
– nawierzchnia – beton.
20. Czas: 02.09.2012
21.Wyposażenie zalecane: koło zapasowe, pompka lub kompresor, dużo paliwa, grill, namiot, kask ochronny, i inne gadżety ułatwiające życie.
22. Dopuszczalna głośność wydechu – nie więcej jak 140dB
23. Prędkość maksymalna – nie więcej niż 280 km/h
24. Podczas trwania treningów osoby nie podporządkowujące się poleceniom organizatora, lub świadomie powodujące zagrożenie zostaną usunięte z terenu imprezy.
PLAN TRENINGU 1F1
02 wrzesień 2012 Niedziela
1. 8.00 – 9.30
Przyjazd uczestników i zaproszonych Gości Honorowych, zajęcie wyznaczonych miejsc, sprawy administracyjne
2. 10.00
Otwarcie
pogadanka z zaproszonymi Gośćmi Honorowymi
wykład z techniki jazdy
teoria w praktyce – demonstracja praktyczna techniki jazdy
3. 11.00
trening część 1
4. 13.00 – 13.30
przerwa, odpoczynek
5. 13.30 – 14.00
wykład podsumowujący po I części treningu – zalecenia i rady rozmowy z zaproszonymi Gośćmi Honorowymi
6. 14.00
trening część 2
7. 16.00
Podsumowanie i ocena techniki jazdy uczestników przez zaproszonych Gości Honorowych
rozdanie pamiątkowych pucharów
wręczenie pucharów za styl jazdy dla najlepszych kierowców
8. Koniec treningu.
9. Do godziny 20.00
Możliwość jazdy testowej po całej trasie z pomiarem czasu.
Jakim samochodem przyjechać?
Nie ma znaczenia jakim dysponujesz samochodem. Najlepsze auto do treningu to takie które ma silnik , koła, kierownicę i inne elementy ułatwiające jazdę.
Jeden warunek – musi być sprawne.
Dla kogo przeznaczony jest trening 1F1?
Dla wszystkich chcących podnieść swoje umiejętności kierowania samochodem.Dla wszystkich chcących pokazać, że umieją jeździć samochodem lepiej od innych.
Nie bój się , że coś Ci nie wyjdzie. Od tego jest trening 1F1. Gwarantujemy, że po takim treningu będziecie mieli zupełnie inne spojrzenie na technikę jazdy samochodem. Informacje których się dowiecie zaowocują Waszym bezpieczeństwem w ruchu ulicznym, niejednokrotnie ratując Wam życie, natomiast zawodnikom otworzą możliwości łatwiejszego wygrywania KJS, 3LIGA, RPP, RSMP, WYŚCIGI.
Zaproszeni Goście Honorowi:
Longin Bielak, Sobiesław Zasada, Jan Bronikowski,Wiesław Mrówczyński, Mariusz Stuszewski, Stanisław Dalka,Zbigniew Sucharda,Robert Mucha, Andrzej Jaroszewicz,Maciej Stawowiak, Błażej Krupa, Tomasz Ciecierzyński, Andrzej Koper, Ryszard Plucha , Romuald Chałas, Jan Czyżyk, Jacek Różański, Piotr Mystkowski, Dominik Mydlarski, Cezary Zaleski, Krzysztof Skalski, Jakub Mroczkowski, Andrzej Wyrozębski.
!!!!!! UWAGA WAŻNE !!!!!!
Trening 1F1 jako Piknik Motoryzacyjny nie jest szkoleniem ani zawodami , więc :
– bez obaw , nikt się nie skompromituje. Nikt nie przegra , ani nikt nie wygra .To spotkanie ma inne cele. Daje uczestnikom możliwość porównania i skonfrontowania uzyskanych informacji , sposobów i technik jazdy z własnymi doświadczeniami i możliwościami, inspirując w nich nowe własne pomysły i wybory.
– będzie to okazja do zadania wielu technicznych pytań doświadczonym kierowcom i pilotom rajdowym, jak również wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami treningu.
– każdy z uczestników będzie mógł zaprosić do jazdy zaproszonych zawodników w charakterze trenera pilota, lub do przekazu zademonstrowania różnych własnych technik jazdy za kierownicą.
– końcowa ocena techniki jazdy uczestników przez zaproszonych Gości Honorowych pod kątem stylu jazdy obejmie wyłącznie aktualne możliwości i techniki poszczególnych kierowców, gdzie priorytetem będzie ogólna płynność, rytm jazdy, a nie szybkość przejazdu .
– TRENING 1F1 będzie okazją do wymiany doświadczeń ,wzbogacenia swojej wiedzy i świetnej zabawy
.